2019. január 31., csütörtök

Zabpelyhes túró felfújt

Gondolkoztam azon, hogy túrógombócot csináljak-e vagy inkább egybe süssem meg az egészet. Győzött a lustaságom és az időhiány párosa. :)
 Hozzávalók 8 fő részére: 900 gr túró, 7 tojás, 12 dkg cukornak megfelelő édesítőszer ( én folyékonyat használok, ezért nem mértem le, csak belenyomtam, kóstoltam...) 10 dkg krémsajt, 1 kis dobozos natúr joghurt, 2 bio citrom héja, vanília őrlemény 1 tk, 110 gr finom szemcséjű zabpehely, 70 gr olvasztott vaj. Ezeket keverjük jól össze, és öntsük egy kivajazott, zsemlemorzsával megszórt kerámia sütőedénybe. A tésztához is kevertem vörös áfonyát, mert én nagyon szeretem ezt az aszalványt. 180 fokon sült 70 percig, Kb a felénél kicsit visszavettem a hőfokot 170-re.
A tetejére kikevertem egy nagy doboz tejfölt 3 csomag nyírfacukros vaníliás cukorral és szórtam rá fekete illetve vörös áfonyát.

Nincsenek megjegyzések: