2018. május 29., kedd

Tortilla nyáriasan

Már régen volt tortilla ebédre, de valahogy most nem volt kedvem  a babos töltelékhez. Inkább valami könnyebb ételre vágytam, ezért is döntöttem a saláta mellett, ami jól kiegészítette a grillsajtot.
A kép nem valami jó minőségű, de tegnap a telefonommal volt csak lehetőségem képet készíteni.
Hozzávalók 7 fő részére: 7 db teljes kiőrlésű tortilla, 1 fej nyári káposzta, 3 paprika (zöld, sárga, piros) 5 db retek, 2 sárgarépa, 2 avokádó, 1  citrom,  görög joghurt, 2 doboz grillsajt.
Elkészítése nagyon egyszerű. A saláta hozzávalóit mandolin szeletelővel aprítottam, lesóztam, hagytam állni egy éjszaka, aztán alaposan kinyomkodtam. A 2 avokádót összetörtem villával, majd joghurttal és citromlével elkevertem, és ráöntöttem a salátára. A grillsajtot megsütöttem, végül az egészet összetekertem a tortillába.

Nincsenek megjegyzések: