2011. április 14., csütörtök

rakott kel, másképp

Rakott kel, laskagombával.
A hagyományos módon készítettem el a rakott kelt, azzal a módosítással, hogy a darálthusos réteget laskagombával helyettesítettem.
A laskagombás réteg : egy fej hagyma apróra vágva, megfonnyasztva olajon, rá az egészen apróra vágott laskagomba, összepárolva-sütve, megszórva fűszerpaprikával, sóval, borssal.
A többi a szokásos rend szerint készült. A rétegek, főtt rizs, párolt kelkáposztalevelek, paprikás laskagomba, tejföl. A tetejére sajt és mehet a sütöbe.

3 megjegyzés:

pipacs írta...

Gomba és káposzta. Már több helyen találkoztam ezzel a párosítással. De valahogy nem tudom elképzelni.. :o Ki kell próbálnom. :))

kotaliza írta...

Próbáld ki a székelykáposztát gombával,az is nagyon finom,

Málna konyhája írta...

a gombás székelykáposztáról már én is hallottam, áll. nagyon finom