2012. október 18., csütörtök

megint 1 gyors ebéd

Amikor itt a munkahelyen készítem el az ebédem ( hála a kis teakonyhánknak) mindig valami gyors ebéd készül. Ma sem volt ez másként. Otthon bepácoltam a pulyamell darabokat fűszerkeverékbe és olívaoljaba forgattam, majd dobozkában magammal hoztam reggel. A zöldségek is jöttek velem a szatyorba, van itt mindenféle fűszer, amivel egy gyors salátát össze lehet dobni.
Hozzávalók a salátához : pár szál halványító zeller, 1 édesköménygumó, 1 paradicsom, 1 kis fej lollo saláta, só, bors, pici porcukor, ecet ízlés szerint.
A hozzávalókat összevágom, meghintem az ízesítőanyagokkal, összekeverem és kész.
A pulykamell szeleteket bepácoltam pulykasült fűszerkeverékkel és olívaolajjal, ezeket pár óra múlva felforrósított, száraz serpenyőbe dobtam és 3 percet sütöttem az egyik oldalukon, 2 percet a másikon.
Az egész ebéd elkészítése kb 10 percig tartott.

Nincsenek megjegyzések: