2018. április 10., kedd

Édes bűnbeesés, bűn nélkül

Egyik kedves blogtársam Lottó szeletnek nevezte el ezt a sütit, de nem akartam lenyúlni az ő megnevezését. Már csak azért sem, mert picit változtattam a recepten. Azt hiszem majd egyszer alkalomadtán sütit kell cserélnünk és megkóstolni a másikét is. :):) Mea? :) Az eredeti recept a belinkelt oldalon olvasható. Az enyém meg picit lejjebb :)
 Hozzávalók egy közepes tepsi mérethez: 200 gr megtisztított és lereszelt cukkini, 100 gr sárgarépa, 2 tojás, 2 ek xilit, 1 ek kókuszvirágcukor, 2 ek cukorzatlan kakaópor, 1/2 cs sütőpor, 2 ek repceolaj, 1 ek rum és 1 ek vanília aroma, 2 ek darált dió, 4 ek gesztenyeliszt és 2 ek útifűmaghéj.
Elkészítése: a cukkinit meghámoztam, a magját kanállal kikapartam és lereszeltem. Én nem nyomkodtam ki a levét, de lehet úgyis. :) A sárgarépát is meghámoztam és lereszeltem. A tojásokat elkevertem a cukrokkal és az olajjal, majd beleöntöttem az aromákat is. A száraz hozzávalókat is összevegyítettem, majd beleforgattam a tojásos keverékbe, a végén ment bele a cukkini sárgarépa keverék. 180 fokos sütőben 45 percig sütöttem. Tényleg nagyon finom.:) Mea számításai szerint ebből 16 szelet lesz és egy szelet 39 kcal. Az enyém biztosan több, mert nagyobbakra vágtam és olajat is tettem bele, de akkor is bűntelenül lehet enni belőle legalább 2 szeletet.:)

Nincsenek megjegyzések: