2014. április 14., hétfő

rántott padlizsán sajttal

 Ennek az ételnek az ötletét a TV Paprika egyik műsorában láttam. Az eredeti recept tartalmazott még egy paradicsomos szószt is, némi bazsalikommal megvadítva.
Ezt a mozzanatot én most kihagytam, nekem így is tökéletesen megfelelt, a szószt salátával pótoltam.

Elkészítése : A padlizsánt felkarikázzuk, sózzuk, (ha találunk benne hibás részt, éles késsel vágjuk ki és akkor ilyen kis helyes lyukakat hozunk létre) majd a szokásos módon panírozzuk és megsütjük. Kerámia vagy jó minőségű teflon serpenyőben ez meglepően kevés olajjal is szépen sikerül.
Még melegen két karika padlizsán közé tegyünk egy-egy szelet light mozzarella sajtot.
Megolvad és frankón összetapasztja a szendvicseinket.
A saláta: szívsaláta, édeskömény összedarabolva és hagyományos salátalébe forgatva.

Nincsenek megjegyzések: