2017. április 25., kedd

tavaszi ebéd

Itt a spárga szezon! Nagyon szeretem ezt a zöldségfélét, mert köretként kiváló, salátának nagyon finom és még főételt is lehet belőle varázsolni, akár leveles tésztába sütve, akár rántva, vagy csak hollandi mártással leöntve (persze úgy már nem kímélő).
A ebédben köretként jutott neki szerep, a rántott karfiol és a grill sajt mellett.

Ennek az ételnek az elkészítéséhez nem kell különösebb tudomány. A spárgasípokat eltörtem, ahol pattan, onnan már élvezhető. Meghámozni nem kell, csak forró sós-enyhén cukros vízben pár perc alatt megpárolni. Leszűrni és már ehető is. A karfiolt bebundáztam, kisütöttem. (ez a fogás annyira nem kímélő az olajban sütés miatt, de most nekem az). A sajtot felszeleteltem és grillserpenyőben pár perc alatt átsütöttem. 15 perc alatt kész az ebéd :)

Nincsenek megjegyzések: