2012. április 1., vasárnap

gombával töltött padlizsán

Hozzávalók: 1 nagy (30 dkg) padlizsán, 25 dkg gomba, 5 dkg reszelt sajt, só, bors, petrezselyemzöld,fokhagyma, 1 evőkanál olaj.
Elkészítése: a padlizsánt ketté vágom és beteszem a sütőbe sülni héjastól. Közben a gombát apróra felkockázom és odateszem egy serpenyőben pirítani, 1 evőkanál olajon. Amikor már zsírjára sült, fűszerezem sóval, borssal, fokhagymát nyomok rá, majd összekeverem az időközben megsült padlizsán óvatosan kikanalazott belsejével. Meghintem sajttal ( parmezán, de lehet mást is használni) megszórom az apróra vágott petrezselyemzölddel, majd a keveréket visszatöltöm a padlizsánok héjába. Grillezőre állítom a sütőt és 250 fokon 5 percig grillezem, amíg a sajt meg nem pirul a tetején.
Ennek a mennyiségnek a  kalóriatartalma : 450 kcal.


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Basszus, hogy most találok csak erre a blogra :( Zseniális!!! Imádom a receptjeidet, teljesen az én ízlésvilágom.

Lazac írta...

Örülök, hogy idetaláltál, bárki légy is. :):)

Ági írta...

Ági vagyok, bocsi :)
Azóta csomó receptet elolvastam, hát, ez nekem maga a kánaán :)
Ma a light töltött paprikát készítem.

Lazac írta...

Nagyon örülök, ha kicsit segíteni tudok abban, hogy új ételeket tudjál magadnak készíteni. :):)