2017. augusztus 22., kedd

Zöldséges kari bulgurral

Tulajdonképp a kari-ban sok minden lehet. Én is azt tettem bele, ami épp volt otthon tegnap.
Így került bele padlizsán, kelbimbó, sárgarépa, spenót, füstölt tofu, csicseri borsó és paradicsom is.
Az elkészítése a következőként történt: először is felkockáztam a padlizsánt és a tofut, majd mindkettőt külön kisütöttem olívaolajban. Aztán megtisztítottam a többi zöldséget is, és felaprítottam. A spenót leveleket csak megmostam. A csicseriborsó konzerv volt, így azzal sem volt semmi dolgom.
Először egy serpenyőbe szórtam mustármagot, koriandert és római köményt, ezt szárazon megpirítottam, és utána mozsárban összetörtem. Olaj került az edénybe, mehetett bele a felkockázott hagyma, fokhagyma, és kis idő múlva az aprított paradicsom is. Felöntöttem vízzel, beleszórtam a sárgarépát, kelbimbót, fűszereztem az összetört megpirított magokkal, ezen kívül kurkumával, garam massalával és sóval. Aki csípősen szereti nyugodtan szórjon bele szárított vagy friss chilit is. Amikor megpuhultak a zöldségek, hozzátettem a spenótot, a csicseriborsót az elősütött padlizsán és tofu kockákat majd összeforraltam az egészet. Köretként leforrázott bulgurt adtam mellé.

Nincsenek megjegyzések: