2012. február 23., csütörtök

édeskömény saláta

Az úúúgy volt, hogy vettem 2 édeskömény gumót.....mert anno Tunéziában ezt nagyon finom volt nyersen ropogtatni. Aztán gondolkoztam azon, mit is kezdjek velük. Na és pont a mostani Vidék Íze c. újságban van egy recept....de én még sem azt csináltam meg, hanem inkább EZT, mert ez jobban tetszett. Nem csalódtam. :)
Annyi a különbség, hogy én nem használtam olajat, nem használtam ecetet, helyette egy fél citrom levét, és nem használtam kakukkfüvet.
Hozzávalók : 1 db édesköménygumó ( 25 dkg) 1 kisebb fej lilahagyma, 1 narancs ( 10 dkg), fél citrom leve, só, bors. Az édesköményt és a hagymát vékony szeletekre vágtam, sóztam borsoztam, meglocsoltam a citromlével és kicsit állni hagytam. Ez alatt a narancsnak levágtam a héját és a narancshúst is felszeleteltem. Összekevertem a többi hozzávalóval. Kalória: 150 kcal 



Nincsenek megjegyzések: