2012. május 5., szombat

vegyes meleg saláta eperrel

Hozzávalók : 25 dkg vegyes tengeri apróságok, 1 ek olaj, só, citrombors, 1 babérlevél, 2 gerezd fokhagyma, fél citrom, 25 dkg madársaláta, 10 dkg rukkola, 15 dkg friss eper.
Elkészítése: Az olajat felhevítem, beleteszem a babérlevelet és a citromborsot. Amikor jól átforrósodott, beleteszem a kiolvasztott és jól lecsepegtetett tengeri herkentyűket, majd addig sütöm, amíg a leve elpárolódik. Közben picit sózom, és hozzáteszem az apróra vágott fokhagymát. Ezzel éppen csak átforgatom és már kész is.
A tányérra halmozom a salátákat, ráteszem a forró ragut és rádarabolom az epret. Citrommal díszítem.
Energiatartalom: 480 kcal

4 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Imádom a tengeri herkentyűket, meg az epret is. De a kettő így egyűtt nekem kicsit szokatlan. Nehéz elképzelni, milyen ízhatás jön létre.
Látványnak szép, a színek tobzódnak.

Lazac írta...

Egyszer már csináltam epres spenót salátát, az nagyon ízletes volt, gondoltam kipróbálom így is, nem csalódtam :)

Neon Rider írta...

tetszik a blogod. feliratkoztam az olvasóid közé.

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

Lazac írta...

Köszönöm:)