2017. március 17., péntek

töltött padlizsán

Ez is egy igen gyorsan elkészíthető, húsmentes étel, ami még egészséges is. Nincs is másra szükség hozzá, csak egy padlizsánra, 2 érett paradicsomra, egy mozzarella sajtra, kevés só, bors, fokhagyma, olívaolaj, és pár levél bazsalikom ( ez utóbbi elhagyható)
A padlizsánt megmossuk, hosszában felvágjuk, de a tetejét egyben hagyjuk, hogy legyezőszerűen szét tudjuk teríteni a végén. A paradicsomot és mozzarellát felkarikázzuk. Ezt követően a padlizsán legyező közé teszünk bőven a paradicsomból és a sajtból, megtűzdeljük friss bazsalikom levelekkel, vagy megszórjuk szárítottal. Teszünk rá egy kevés sót, borsot, fokhagymát és óvatosan megcsorgatjuk az olívaolajjal. 220 fokos sütőben 15-20 percig sütjük. Remek egytálétel.

2 megjegyzés:

Cameron írta...

Jól hangzik, de fokhagyma nélkül. Nálam nem műxik, és gyanítom már nem is fog (((. Úgy dobom fel a pacsit, hogy nem ettem egy isteni vajas, fokhagymás piritóst forró teával.

Lazac írta...

Én is csak keveset használok, és a porból, mert kell az íze. :) De szerintem fokhagyma nélkül is jó ez a kaja, tegyél bele több bazsalikomot oszt jól van :)