2011. október 18., kedd

brokkolis töltött tojás

Hozzávalók : személyenként 2 tojás, 5 - 6 dkg vaj (margarin) egy kisebb hagyma, v. zöldhagyma, só, bors, szerecsendió, 2,5 dl tejföl (natur joghurt), 1 tojás sárgája, 10 dkg sajt (mozzarella) és egy fej brokkoli

A tojásokat keményre főztem, majd megtisztítottam. Ezt követően ketté vágtam, a sárgáját kiszedtem és villával összetörtem. Kikevertem a margarinnal, az apróra vágott hagymával, majd ízesítettem sóval, borssal, szerecsendióval és 1-2 kanál joghurttal lazítottam rajta, hogy krémesebb legyen. Visszatöltöttem a tojások fehér burkába, majd kivajazott (margarinozott) hőálló edénybe ültettem őket. Közben a brokkolit roppanósra főztem, rövid ideig, sós vízben. Rózsáira szedtem és a tojások közé nyomkodtam. :) A joghurtot elkevertem a tojás sárgájával, ráöntöttem a cucc tetejére, és rádaraboltam a mozzarella sajtot, majd az egészet 180 fokos sütőben, pirulásig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: