2011. február 18., péntek

elmaradások

A húsnapit most nem fotóztam le, de pulykaszárnyat sütöttem, és céklával ettem, csak elfelejtettem róla képet csinálni, Így jártam. :) Aztán következett a zölsdégnap. Ez itt bulgur és quinoa keveréke, vegyes zöldségekkel megfőzve.

Málna ihelétésére, a tegnapi vacsorám. Grillezett kukorica, gyengéden átvajazva, és szívsaláta hozzá, gazdagon. :) Csak ajánlani tudom. :)

Tegnap jött egy gombatermesztő a céghez, vásárolt tőlünk párásítót a pincéjébe, cserébe hozott laskagombát ajándékba. Én még ekkora gombákat nem is láttam! Mind válogatott volt, csodálatos, semmit eldobni belüle, a tönkjén kívül nem kellett. Mellétettem egy gyufásdobozt, hogy megmutassam, mindegyik tenyérnyi nagyságú volt.

Készítettem belőle egy finom gombapörköltet mára, és hozzá kapros galuskát.
Ma tésztanap van :)

4 megjegyzés:

pipacs írta...

Nyami!
Akkor ehetsz kalácsot is! :P

Lazac írta...

Az nem nekem készült. :P :):):):)Amúgy ma ehetnék:):)

Málna konyhája írta...

a mi zöldségesünkben sosem volt többet szív saláta(((...
mondtam, hogy királyság a vajas kuki)))

Lazac írta...

én is a tecsóba vettem nyf, tegnap.

naon királyság volt :):):)