2011. február 3., csütörtök

Tejben-vajban

Mint régen a mesékben...tejben-vajban párolódott, sült csirkecombok.

Málna találta a receptet, ő ma meg is csinálta. Annyira guszta volt a látvány, hogy nekem is muszáj volt megcsinálnom, naná!

Hozzávalók : 1 tálca csirkecomb (8 db), 8 szelet trappista sajt, 3 dkg vaj, 3 dl tej, fűszersó, 10 dkg reszelt fst sajt.

A csirkecombokat átnézem, ha kell megtisztítom, majd beszórom a sültcsirke fűszersóval. A bőre alá teszem a szeletelt sajtot, majd egy tűzálló tálba fektetem a husokat. Mindegyik comb tetejére teszek egy körömnyi vajdarabot és felöntöm tejjel. ( Az eredeti recept fél liter tejet írt, de én azt soknak találtam). 170 fokos sütőben 1 órán keresztül fedő v. alufólia alatt hagyom párolódni. Ezt követően leveszem róla a fóliát, megszórom a reszelt fst. sajttal és megpirítom a tetejüket.

Húsnapi étel, salátaágyon tálalom......holnap. :):)

5 megjegyzés:

1 írta...

hmmm....!!!

Málna írta...

nálunk nem lehet rajta piros a sajt(((, pedig így gusztább...
megjegyzem a fél liter tejet én is sokalltam, azért írtam 2,5 dl-t...

Kriszti írta...

Nyammmmm-nyammmm,tényleg nagyon guszta!!!

M írta...

Igen, ez megint...
Vízicsibe, nézz mán a tükörbe, basszus! Ha nem látod ott a csodacsibét, tedd fel a szemüveged! :)

Lazac írta...

M!

Megyek megkeresem azt a szemüveget.....

Hógolyó!

Nagyon finom íze van így, hogy a tejben sül meg. :)

Málna!

Akkor egyre gondoltunk, nekem is soknak tűnt a fél liter tej.


Mit hümmögsz te Macskusz? :)