2017. október 6., péntek

Minden menthető, vagy mentem ami menthető

Ezen a kaján vihogunk már vagy fél órája :) Az előző cím az lett volna : Hunyjuk be a szemünket, úgy falatozzunk :D
A történet tegnap este kezdődött....ebédet szerettem volna főzni mára. Láttam is egy jó kis videót az Eating Well oldalán, édesburgonya carbonara pirított gombával, spenóttal. Jól nézett ki, mi tagadás, és ugyebár van zöldség spirálozóm...
Hogy miért is lett a carbonarából szósz, azt majd kicsit később elmesélem :)
Hozzávalók 4 fő részére: 4 db közepes édesburgonya, 4 tojás, kb 15 dkg reszelt sajt (én parmezánt használtam) só, bors, fokhagyma, 25 dkg gomba, 25 dkg spenót.
25 dkg teljes kiőrlésű chow mein tészta (de ezt már csak kínomban tettem hozzá)
Elkészítése: (ahogy kellett volna, az a videón látszik) a zöldségeket tisztítsuk meg, az édesburgonyát engedjük át a zöldség spirálozón. Akinek mezei van, mint nekem, az lehetőleg ne reszelje bele a keze egy részét, mint én.:) Az édesburgonyát főzzük 1 percig, majd szűrjük le és tegyünk félre a főzővízből egy csészényivel. A tojásokat habarjuk el, keverjük bele a sajtot, sót és borsot, a félretett főzővizet, majd forgassuk bele a zöldség spagettit. Nos, amikor idáig értem, a legnagyobb meghökkenésemre egy sűrű masszát kaptam, ami nyomokban sem, hasonlított a spagettire. Először le akartam húzni az egészet a WC-n, de aztán megkóstoltam és rájöttem, hogy ennek jó az íze. :) Ne vesszen kárba, gondoltam és leturmixoltam. Kaptam egy szép narancsszínű mártást. Közben a lányokkal messengeren már kitárgyaltam, hogy holnap nincs kaja, mert elbactam és különben is elegem van. :) Aztán félóra múlva írtam a következőt : megoldom, lesz holnap kaja, csak azt nem tudom ehető lesz-e. :) Ehető volt :)
A gombákat négybe vágtam, vajon megsütöttem őket, fűszereztem ízlés szerint, félretettem. Ugyanabban az edényben utána megpároltam a spenótot is. A tésztát kifőztem, tálaltam...ennyi :)

Nincsenek megjegyzések: