2018. február 23., péntek

Fehérboros fetás cukkinis koszorú

Ismét egy remek recept Fűszeres Eszter blogjáról
Én azonnal dupla mennyiséget csináltam, mert sokan eszünk és tetemes mennyiségű vegyes salátával kínáltam. Ebédre ettük.
 Hozzávalók 2 koszorúhoz :20 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt, 20 dkg sima fehér búzaliszt, 4 ek olívaolaj, 24 ek. fehérbor, 4 kk oregánó, 2 kk só. A töltelékhez: 1 nagyobb vagy 2 kisebb cukkini, 20 dkg feta sajt, 4 marék kesudió, olívaolaj, kakukkfű, bors. Sót már ebbe nem kell tenni,  mert a feta elég sós.
Elkészítése: A sütőt melegítsük elő 200 fokra. Gyúrjuk össze a tészta hozzávalóit, vegyük 2 egyforma darabra ( két koszorú készítésénél) nyújtsuk ki akkora körré, amekkora a tepsink mérete. A közepét jelöljük be egy kör alakú eszközzel ( én a müzlis tálat rajzoltam körbe) és vágjuk be 8 irányba a tésztát. Ezt fogjuk majd visszahajtani a koszorúra. A cukkinit szeleteljük fel vékonyra,  tegyük a tészta szélére, szórjuk meg feta sajttal és kesudióval ( én picit megvágtam a kesudiót késsel, így egyszerűbb volt szórni) valamint kakukkfűvel és borssal, spricceljük meg olívaolajjal és hajtsuk vissza a belső kört. 20 percig süssük.

Nincsenek megjegyzések: