2018. március 22., csütörtök

Így sikerült

Valami színes ételre vágytam már, így készítettem gondolataim szerint a mai ebédet. Amikor lefotóztam akkor láttam, hogy nemcsak színes, nemzetiszínű is lett. Készült spenót, aztán a hűtő mélyéről előkerült egy csomag gnocchi is, majd az egészhez sütöttem tükörtojást.
Hozzávalók: egy csomag mirelit leveles spenót, fél liter tej, olívaolaj, tönkölyliszt, 3 gerezd fokhagyma, só, bors. Egy csomag gnocchi, 2 fej hagyma, olívaolaj, fűszerpaprika, só. Tojások.
Elkészítése: A spenót készítést remélem nem kell leírnom, azt mindenki tud főzni. A gnocchiból pedig úgy lett hagymás-paprikás feltét, hogy a mi családunkban örök kedvenc a hagymás-paprikás nokedli, főleg így tavasszal, friss fejes salátával. Gnocchi adott volt, a többi meg jött magától.:) A hagymákat összevágtam, olívaolajon megpirítottam, majd sóztam, és megszórtam fűszerpaprikával. Aztán a frissen kifőtt gnocchival összeforgattam. Nem egy bonyolult recept.:) A tükörtojás receptjét sem írom le :)

2 megjegyzés:

a mesélő írta...

Nagyon tetszik, mindent szeretek ezen a tányéron! :))

Lazac írta...

Ennek örülök :):)