2011. január 17., hétfő

így is lehet


Ezt nem kellett főzni. :) Igazán semmi más nem kellett hozzá, mint ami tegnap az ünnepi asztalon volt. Mivel tegnap tésztanap volt, én nem ehettem azt, amit a  többiek. Volt még ezenkívűl 3 féle majonázes saláta ( de mind olyan, ami főleg zöldségnapi étel, borsó, kukorica ) meg hamburgerpogácsa is, marhahúsból. Mind házi készítés, mi nem étteremből hozatjuk a hamburgert, hanem otthon készítjük el. A puffancsok származnak csak egyedül péktől.
Tegnap ezt a színes összeállítást alkottam magamnak, hamburger puffancsból, rengeteg salátával, kevés mustárral. Finom volt. A torták meg egyenesen istenkirályságosak voltak. Kisebbik lánykám meg is jegyezte este, hogy egy raklap édességet ettem meg. Én meg csak vonogattam a vállam, ma tésztanap volt és szabad volt. :) Ma pedig gyümölcsnap van.
Most 2 napig nem írok ide, mert maradékokat fogok enni. A mélyhűtőmbe lefagyasztott szerdai varázslat lesz a holnapi húsétel. Zöldségnapra meg majd kiötlök valamit. :) Mondjuk cukkinis kukoricás fasírtot, babsalátával. Meg fogom mutatni :):)

4 megjegyzés:

Ircsike írta...

Kitartas! Minden sikerulni fog!:)
Rogton ehes lettem, amint neztem a kepet....
Azt a fasirtkepet nagyon varom.. remelem ha csak nezem nem fogok hizni! :D

Lazac írta...

Nem, attól nem lehet hízni :)
OK, majd ma este meg is csinálom, mert kedden erre nem lesz időm. :)

sedith írta...

Pedig a majonézes salátákból nyugodtan ehettél volna, feltéve, ha hús nem volt bennük. Minden, ami zöldségnapon ehető, ehető tésztanapon is. Fordítva nem, bár néha így is működik.:)
Azért az a tányér nagyon ínycsiklandóan néz ki, annál több elhiszem, hoyg nem is keleltt!:)
HAjrá, sorstárs, a ma is mindjárt lejárt!:)

Lazac írta...

sedith!

Köszönöm,hogy ezt mondod. Tudom a szabályt, ezt kivételesen :) De a majonéz is zsiradék, és tortát is szerettem volna enni. Így inkább elég volt csak a mustár, így is finom volt. :)