2011. január 14., péntek

tojással töltött paradicsom

Húsnapi főétel. Én most vacsorára készítettem el.

Személyenként 2 paradicsom, 2 tojás, kevés füstölt hús ( nekem most fst mozzarella sajtom volt, pici vaj (kb 1 dkg), só, bors, szurokfű ( vad oregano) v. oregano.

A paradicsomok kalapját levágom ( nem ott ahol a szára van, a másik felén) kikaparom a belsejét. Sózom, borsozom, megszórom oregánoval, majd beleteszek egy-egy kis kocka vajat az aljába. Erre jön az összekockázott füstölt hús ( jelen esetben a fst mozzarella), majd 1-1 tojás óvatosan beleütve. 200 fokos sütőben 10 percig ( a tojás fehérje átsüléséig) sütöttem.
A kikapart paradicsomot sajnáltam volna eldobni, így átsütöttem egy kevés póréval és fokhagymával, majd a tányérként szolgáló salátára tettem. Mivel a recept még sajtot is ír, amivel a tojást meg lehet szórni, én egy kis doboz cottage chees -t tettem köré, mert az még itt hümmedezett a hűtőben. :) Persze így nem is tudtam a 2 paradicsomot megenni, de nem baj, volt rá jelentlező. :)

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Milyen étvágygerjesztő!!!
A receptet várom!!:):)

Lazac írta...

kivánságod nekem parancs :):)

Ircsike írta...

Ez aztan nagyon mennyei eledel. Muszaj lesz nekem is megcsinalni!
Rendes vagy, hogy mindent lefenykepezel. Van mibol otletet meriteni.
Oleles elindult! :)

Lazac írta...

Ircsikém!

Anno Alessia barátnőm bíztatott arra, hogy igenis írjam le, fényképezzem le az ételeket amiket készítek, mert így néhány embernek ( aki nem ennyire ötletgazdag a konyhában) tudok segíteni. Övé az érdem, mint ötletgazda, én csak végrehajtottam :)