2011. január 23., vasárnap

zöldségnapra

Sárgarépa főzelék kímélősen, karikára sütött krumplival.

Sárgarépát lereszeltem, egy kevés olajon megfonnyasztottam 1 kis fej  kockára vágott hagymát. Később hozzáadtam a sárgarépát, együtt pároltam 5 percig, ezt követően kevés vizet öntöttem alá, sóztam, borsoztam, pici cukorral meghintettem és puhulásig főztem. Egy kávéskanál liszttel besűrítettem.

A krumplit megmostam, felkarikáztam, egy tepsit kikentem vajjal, megszórtam a krumplit sült krumpli fűszersóval és 200 fokon megsütöttem ropogósra.

2 megjegyzés:

gondaanyu írta...

Krumplit a zöldségnapon lehet? Én zöldséglevest ettem, abba is volt egy szem apróra vágva.
A spenótom holnapra maradt és találtam egy oldalt csupacsupa spenótrecepttel !
Vidám karcsúsodást!

Lazac írta...

gondaanyu!

Lehet, sőt krumplit tésztanapon is lehet. :)