2017. szeptember 30., szombat

Amikor csak magamnak főzök

Ilyen is ritkán van, de azért néha hétvégén, igen. :)
A mai receptem egy finom almás-hagymás pulykamáj, bulgúrral és brokkoli csírával. Kb 3 adagra való lett belőle, de nem baj, majd elfogy :)
 Hozzávalók (kb 3 adagra) : 310 gr pulykamáj, 120 gr hagyma, 150 gr alma, 70 gr bulgúr, só, bors, majoránna, 2 ek olíva olaj. Csipetnyi (kb) 15 gr brokkoli csíra.
Elkészítése: a hagymát félkarikára vágtam, majd az olajjal odatettem dinsztelődni. Picit megsóztam, mert a só jobban kihozza az ízeket. Amikor a hagyma már jónak mutatkozott cikkekben felvágott almát adtam hozzá és ezzel együtt sütöttem tovább. Én már itt megfűszereztem, még egy pici sóval, borssal és majoránnával. Közben odatettem a bulgúrt is kétszeres mennyiségű vízben egy csipet sóval, hogy egy időben készüljön el a májjal. Amikor az alma is kezdett összeesni, rátettem a darabokra vágott májat is, majd még pár percig sütöttem. A májnak nem kell sok, mert kemény lesz én meg olyan krémesen szeretem. :) Tálalásnál egy csipet brokkolicsírát tettem a tányérra. Finom volt így együtt.

Nincsenek megjegyzések: